[Unter "Zugaben" finden Sie persönliche Beiträge zum Webseite von Stiftung Milijuli.
Die Absätse "Reiseberichte" und "Bilder" sind Beiträge von Ton van der Kop].

In Bearbeitung (Übersetzung)

Benutzung der Bilder

De foto's op de site kunt U natuurlijk kopiëren voor privé gebruik. Ik hoop dat U er veel plezier aan beleeft om ze te bekijken. Als tegenprestatie verlang ik dat U mijn copyright respekteert.

Ik heb de popup van de werkbalk Afbeeldingen van Internet Explorer uitgeschakeld, omdat ik die storend vind.

Hebt U graag een bestand in een hogere resolutie? Dat kan. Voor een donatie aan Stichting Milijuli kunt U het originele bestand toegestuurd krijgen. De copyrightbepalingen blijven echter van kracht.

Voor commercieel gebruik vraag ik een gangbare vergoeding in de vorm van een donatie aan de stichting. U krijgt dan het originele bestand en indien gewenst, en indien aanwezig, ook het overeenkomstige RAW-bestand.

Naamgeving van de foto's:
In de naam van de foto's zit een kode verwerkt van de kamera, waarmee de foto gemaakt is. Deze kode staat in de eerste kolom van de tabel hier beneden. In deze tabel staat ook de maximale resolutie voor elke kamera. Voor mijn foto's geldt dat U, door de waarde in de tabel te vergelijken met de uiteindelijke resolutie, U een goede indruk kunt krijgen van de mate waarin de opname gecropt is.

Kamerakode Kameranaam Resolutie
CG3 Canon Powershot G3 2272 x 1704
C10D

Canon EOS 10D >3072 x 2048
C20D Canon EOS 20D 3504 x 2336
C5D Canon EOS 5D 4368 x 2912
CA1 Canon camcorder XH-A1 1920 x 1080

Scans:
PCD - Kodak PhotoCD, scan van een dia
N gevolgd door een nummer - scan van een negatief - resolutie 1772 x 1181

In september 2006 ben ik begonnen met meerdere camera's naast elkaar te gebruiken. Sinds die tijd verwerk ik de opnamedatum en opnametijd in de naam van de foto.